Hallen

Idag har vi fått hjälp med att borra och sätta upp en stång till galgar och en list med krokar på av en granne, så nu är vår hall färdigfixad.

Så här bra blev det:

Synd bara att jag inte har en före-bild så ni kunde se skillnaden…

En sån här kroklist är det vi har satt upp:

(Bild hämtad här)

Jag är mycket nöjd med resultatet och gubben är minst lika nöjd, han har ju dessutom fått en garderob till sina kläder. Han hade en ranglig byrå och en del av klädkammaren innan. Klädkammaren är ju en historia för sig själv, det var så fullt av diverse pryttlar att man inte hittade någonting därinne. Nu har vi lyckats röja ut en del därifrån och just nu är det någotsålunda rymligt där, men jag ska sortera mina kläder därinne också, det finns mycket som bara hänger där som jag aldrig använder och det ska också bort, men det får bli ett senare projekt.

Vi  hörs! ♥

Kommentera

