Paus

Jag har beslutat mig för att pausa bloggen på obestämd tid. Det finns väl en hel rad olika skäl, men det främsta är att jag bara får dåligt samvete när jag inte uppdaterar och det känns som om jag uppdaterar ungefär en gång i halvåret just nu…

När jag känner att jag orkar och vill sätta igång bloggen på allvar igen så kommer jag tillbaka hit. Hoppas bara att några av er kommer att finnas kvar då…

Vi hörs igen nån gång framöver, ha det bra tills dess! ♥

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Mar 03, 2011 @ 20:20:00

    Förstår dig. Det är ju inte alltid så lätt att hålla på och uppdatera med jämna mellanrum, även om man har saker att skriva om. Allt vill man ju inte skriva om och ibland så blir det tvärstopp i huvudet när man ska börja skriva. Så är det när det gäller annat skrivande och jag kan tänka mig att det är samma sak med bloggandet. Hojta till när du bestämmer dig för börja skriva igen.

    Kram!

  2. hassedotter
    Mar 03, 2011 @ 20:29:16

    Det är bara att kika in lite då och då och se om jag har skrivit nåt. Annars syns det ju på Facebook också.
    Vet ju inte när men jag kommer att börja blogga igen, det kan jag lova.
    Kram på dig!

  3. Pia
    Mar 20, 2011 @ 12:54:06

    Trist, men jag förstå.. Hör av dig när du kör igång igen.. Du vet ju var du hittar mig!! 🙂
    Kram och ta hand om dig!

  4. hassedotter
    Mar 20, 2011 @ 13:14:51

    Jodå, jag vet ju var jag hittar dig och förr eller senare kommer jag igång igen. Jag lovar att tala om när jag är igång igen, om inget annat så publiceras ju inäggen på Facebook också så du kommer att se när jag är tillbaka.
    Jag kommer att läsa din blogg varje dag som vanligt förstås!
    Kram, vi hörs!

  5. Pia
    Mar 20, 2011 @ 15:17:07

    Ja, vi har ju FB, det är bra!! Kram på dig!!

Kommentera

