Lampa

Härom dagen fick vi hem en lampa som vi har köpt via Tradera och idag kom den äntligen upp. Eftersom det verkar lite som om min blogg har blivit en inredningsblogg (hmm?) på senaste tiden så tänkte jag visa upp lampan för er. Så här ser den ut:

Visst är den snygg? Jag är väldigt nöjd!

Det var allt för den här gången, vi hörs! ♥

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pia
    Feb 25, 2011 @ 20:31:17

    Hörru, du köpte väl inte den till underpris på Tradera?? Jag menar, så inte polisen knackar på dörren och åtalar dig för att ha köpt stöldgods!! 😉

  2. hassedotter
    Feb 25, 2011 @ 20:40:10

    Nej, det tror jag inte. Faktum är att vi budade på lampan men säljaren ville inte sälja den till det priset vi bjöd så auktionen gick ut utan att säljaren fick den såld. När personen ifråga insåg att priset hon ville ha troligen var lite för högt så erbjöd hon oss att köpa den för det priset som vi ville ge ifrån första början.
    Så vi slipper nog polisbesök den här gången… Hoppas jag… 😉

Kommentera

