Ber om ursäkt

Som sagt så ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen på min blogg. Vet faktiskt inte vad som har hänt, men på något sätt känns det som om jag har hur mycket som helst att skriva om men jag lyckas inte få det på pränt. Vet liksom inte var jag ska börja och därför blir ingenting skrivet.

Jag kan ju knappast påstå att jag har för mycket att göra och att jag inte hinner blogga, det hade varit en stor lögn! Tid och ork har jag, men det kör ihop sig ändå på nåt sätt.

Jag vill i alla fall tacka er trogna läsare som kikar in här titt som tätt i hopp om att jag ska ha skrivit nåt nytt och jag ska tacka er för ert tålamod med mig också, inte en enda har kommenterat att det har varit glest mellan uppdateringarna.

Jag har lite planer som ligger och gror när det gäller bloggen, vi får väl se om det blir något av det. Jag kan ju avslöja att det är av ganska personlig natur så det är inte helt enkelt.

Över till något helt annat, i morgon kväll ska jag börja med Afrikansk dans. Ska bli spännande att prova, hoppas det är något som jag kommer att gilla. Skadar ju inte att få i gång fläsket lite…

Sköt om er! ♥

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pia
    Feb 06, 2011 @ 13:33:51

    Jag förstår känslan.. massor i huvudet men totalt blankt när fingrarna ska börja knappa in bokstäver!! Jag är kvar här och väntar tills det kommer ett inlägg.. Låter spännande med vad du tänkt för bloggen framöver..
    Om en timme är det dags för mig och tjejerna att utöva lite afrodans.. Håller tummarna för att du, som jag, ska tycka att afro är mera roligt än träning.. men tränad blir man liksom som en bonus!! 🙂

  2. hassedotter
    Feb 06, 2011 @ 14:14:39

    Jag har tur som har så trogna läsare som du! Jo, vi får väl se vad det kan bli av mina planer, det är något jag har gått och funderat på ett tag nu, vet bara inte hur jag ska få ner det på pränt på ett bra sätt, men det kommer.
    Rapport om afrodansen kommer, det lovar jag!
    Kram

Kommentera

