Nu är det jul igen

Nu har vi julpyntat och fått undan allt skräp som blir av det. Riktigt mysig blev det, precis som det brukar bli. Jag tycker det är riktigt roligt med julpynt och det blir så himla mysigt när man väl är klar. Igår bakade jag pepparkakor och om jag ska skryta lite så blev dom riktigt goda. Ja, jag hade faktiskt gjort degen själv!

Nu kommer lite bilder på vårt julpyntade hem i vanlig ordning. Varsågoda!

Först vårt julpyntade kök:

Nissarna är på plats:

Och kökslampan är naturligtvis dekorerad:

Julgranen:

Tomtebordet:

Tomtedans:

Min fina julkrubba:

Juleklockor:

Det var allt jag hade att bjuda på för den här gången.

Ha det bra, vi hörs! ♥

Kommentera

