Jag jobbar idag

Idag har jag i alla fall orkat ta mig till jobbet. Men bra känns det inte riktigt än.

Kram, vi hörs. ♥

7 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Håkan
    Dec 15, 2010 @ 20:06:34

    Bra att du orkade jobba iaf. Kram till er bägge ♥

  2. Christel
    Dec 15, 2010 @ 20:11:14

    Skönt att du orkat jobba. Det kommer säkert att ta ett tag, men det blir lite bättre dag för dag, det vet ju du också. Ni kommer att ta er igenom det här också och komma ut på andra sidan av eländet lite starkare än innan. Det är ju så det funkar som vi båda vet.

  3. hassedotter
    Dec 15, 2010 @ 20:21:00

    Tack! Kram till dig med och grattis på födelsedagen!

  4. hassedotter
    Dec 15, 2010 @ 20:22:34

    Jo, man har ju varit med förr…
    Jag får väl asa mig till jobbet imorgon också även om det inte känns så där skitkul.
    Kram!

  5. mamsen
    Dec 15, 2010 @ 21:02:47

    Hej gumman
    Det var kul att se dej idag och roligt att du orkade komma till jobbet synd bara att vi inte kunde prata mer. Får se om jag kommer till stockholmia imorn eller inte,det då trevliga vädret.När jag stack ifrån jobbet så satt jag fast det tog mej 20min innan jag kom loss hm… Nu hoppas jag att vi syns på fre ska försöka slå dej i bowlingen men jag tror det blir svårt.puss och kram på dej hälsa knuddan pusspuss

  6. hassedotter
    Dec 15, 2010 @ 22:11:20

    Jag ska hålla tummarna för att vädergudarna är med dig i morgon så du kommer dit du ska.
    Det blir nog inte så svårt att slå mig i bowlingen för jag kommer inte att bowla, du får väl försöka slå min gubbe i stället för han ska bowla i alla fall.
    Vi ses på fredag! Puss och kram, knudan hälsar tillbaka!

  7. Håkan
    Dec 16, 2010 @ 07:46:19

    Tackar.

Kommentera

