Jag mår inte så bra

Jag mår inte så himla bra just nu och jag tänker skriva ett inlägg om varför men jag kommer att lösenordsskydda det inlägget. De som jag anser är berättigade att läsa kommer att få lösenordet skickat via mail till sig.

Ni andra får väl helt enkelt förstå att vissa saker är för privata att skriva offentligt om. Ändå känner jag att jag måste få skriva av mig.

Vi hörs i nåt annat ämne senare, mina vänner.

Kram på er! ♥

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pia
    Dec 13, 2010 @ 14:49:15

    Det låter inget vidare! 😦 Jag hoppas att det ordnar sig..
    Har du samma lösen som tidigare? Jag har nämligen tappat bort mejlet när vi bytte bredbandsbolag.

  2. Pia
    Dec 13, 2010 @ 14:49:47

    Äsch, varför blev det en glad gubbe???? Det skulle ju vara en 😦 gubbe ju!

  3. hassedotter
    Dec 13, 2010 @ 17:45:52

    Nä, jag tror inte jag har haft något lösen tidigare och tyvärr så vill jag inte ge dig det. Hoppas du förstår, men det här är väldigt privat och bara mina absolut närmaste har fått veta lösenordet.
    Kram på dig!

  4. hassedotter
    Dec 13, 2010 @ 17:47:47

    Det blir det när man har runda näsor på gubbarna i min blogg…

  5. Pia
    Dec 13, 2010 @ 22:14:03

    Självklart förstår jag och jag skulle absolut inte ha skrivit något om det men jag fick ett lösen för flera månader sedan och det har inte varit några skyddade inlägg efter det…. Mejlet är borta.. Hade vagt för mig att det var från dig, men jag kunde inte kolla om det var du.. och det var det ju inte.. Ber så mycket om ursäkt! Men hoppas självklart att allt ska ordna upp sig, vad som än händer i ditt liv just nu! Många kramar!

  6. hassedotter
    Dec 14, 2010 @ 11:06:53

    Det är okej, jag förstod ju att du blandade ihop mig med någon annan. Kan man dessutom inte kolla så är det ju inte så lätt.
    Allt kommer att ordna sig, det är jag säker på. Tack för att du bryr dig! Kramar tillbaka!

Kommentera

