Ett litet bloggtips

Jag tänkte tipsa om en blogg som jag råkade ramla över. Den heter Trasig uppväxt och är helt nystartad, men jag tror att den kommer att bli en läsvärd blogg. Den handlar om en killes uppväxt med en alkoholiserad pappa och en mamma som inte bryr sig. Så ta och besök den här bloggen, den kommer definitivt att beröra er alla. Jag lägger även en länk under ”Bloggar jag läser” till den.

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. John
    Nov 12, 2010 @ 18:57:20

    Hej,
    jag tackar för din länkning och för dina ord på min blogg.

  2. hassedotter
    Nov 12, 2010 @ 21:17:41

    Inget att tacka för, din historia behöver höras.

  3. Pia
    Nov 19, 2010 @ 22:38:20

    Tack för tipset!! Ska gå in och kika där.. Alltid intressant med bloggar som har lite djup.. Ha en skön helg! Själv drar jag till Norrbotten i morgon bitti..

  4. hassedotter
    Nov 19, 2010 @ 22:58:01

    Vassego! Jag tyckte att den här bloggen behöver läsas av många.
    Ha en skön helg du med och ha det bra i Norrbotten!

  5. Pia
    Nov 19, 2010 @ 23:29:18

    Hm, gick in hos John, men kunde inte kommentera. Skulle du kunna säga till honom att han måste ändra inställningarna, så man antingen kan fylla i sitt namn och bloggadress eller vara anonym. Kan tänka mig att flera kanske skulle vilja det, då det är rätt känsliga saker som kan triggas igång hos människor när de läser hans inlägg.. Vill man så kan man skriva sitt namn i kommentarrutan.
    Tack!!

  6. hassedotter
    Nov 20, 2010 @ 00:20:21

    Jag ska se vad jag kan göra. Förhoppningsvis så går det ju att lösa för jag förstår att man ju kan vilja vara anonym där.

  7. John
    Nov 20, 2010 @ 09:13:41

    Hej,

    Jag har ändrat inställningarna.
    Jag har inte lagt ner så mycket till på bloggens inställningar och layout.
    Tack för att ni uppmärksammade mig för jag vill läsa vad läsarna tycker och framförallt läsa om deras egna erfarenheter!

  8. hassedotter
    Nov 20, 2010 @ 11:42:27

    Tack John!

Kommentera

