Ingen praktik

Tyvärr så blev det ingen praktik på hotellet som jag gjorde studiebesök på. Jag ringde dit idag för att höra vad som händer och fick veta att de skulle ha en annan praktikant från arbetsförmedlingen där nu och då kunde de ju inte ha mig också där. Det kunde eventuellet bli aktuellt längre fram istället. Jag kommer ju inte hålla andan medan jag väntar i alla fall, kan jag ju meddela.

Nåja, jag och min personalledare får väl spåna vidare om var jag skulle kunna få en praktik, eventuellt kan det bli ett annat hotell, men än så länge vet vi inte. Vi har diskuterat lite om vad jag vill jobba med och var det i så fall kan vara möjligt att få en praktik i alla fall för att prova på om det kan passa. Så jag kan ju be er igen att hålla tummarna för att det dyker upp något bra jobb till mig, helst så snart som möjligt.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. git
    Nov 02, 2010 @ 19:08:43

    lite tråkigt , man tappar lusten när det blir så

  2. hassedotter
    Nov 02, 2010 @ 21:23:36

    Ja, det kan man ju lugnt säga!
    Kram på dig!

  3. Christel
    Nov 03, 2010 @ 00:58:19

    Tråkigt. Håller tummarna för att något annat dyker upp.

    Kram!

  4. hassedotter
    Nov 03, 2010 @ 17:09:37

    Ja. Tack!
    Kram!

Kommentera

