Studiebesök

Idag har jag och min personalledare Charlotte varit på studiebesök, eller vad man nu kan kalla det. Vi var och besökte en kvinna som ansvarar för ett hotell i Kristianstad och diskuterade en eventuell praktik där för mig. Den här kvinnan var mycket trevlig och hon verkade intresserad av att låta mig testa på jobbet där. Tanken är väl att jag ska kunna hjälpa till med lite av varje och framförallt så vill jag testa vad jag klarar av och dessutom kolla om det kan vara något för mig att jobba på ett hotell. Så nu hoppas jag på att jag kan få en praktik där till att börja med och se vad det kan leda till. Håll tummarna för att det går bra!

10 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Okt 25, 2010 @ 20:09:08

    Håller alla tummar jag kan.

  2. Christel
    Okt 25, 2010 @ 20:09:35

    Håkan håller också tummarna.

  3. hassedotter
    Okt 25, 2010 @ 20:48:04

    Tack!

  4. hassedotter
    Okt 25, 2010 @ 20:48:19

    🙂

  5. mamsen
    Okt 27, 2010 @ 18:36:00

    Hej gumman
    Vad kul att du fått en praktikplats hoppas att det ger något när skall du börja.
    Vi har styrelsemöte den 1 så du inte glömmer. Fanns där något i säckarna som du kunde andvända många kramizar

  6. Pia
    Okt 27, 2010 @ 19:01:40

    Självklart håller jag tummarna!! Låter som ett kul jobb! Kram!

  7. hassedotter
    Okt 27, 2010 @ 21:14:04

    Nä, jag har inte fått den ännu men det verkar som det kan bli av.
    Jag har full koll på att vi har möte, som alltid. 😉
    Jadå, det fanns en hel del som var användbart så tusen tack vännen!
    KRAM!

  8. hassedotter
    Okt 27, 2010 @ 21:14:36

    Tack, alla tummar behövs! Kram!

  9. Kristina
    Okt 30, 2010 @ 13:19:10

    Jag har jobbat på hotell en gång i tiden och det var fantastisk roligt, så jag hoppas verkligen att det kommer att passa dig.

  10. hassedotter
    Okt 30, 2010 @ 14:57:16

    Jo, jag hoppas ju att det kan vara något för mig. Jag tror ju att det är ett varierande jobb med mycket kontakt med människor och det är ju nåt sånt jag vill jobba med.

Kommentera

