Present

Idag fick jag en present av min vän Git och det dessutom helt utan anledning. Kolla här vad jag fick:

Både halsband och öronhängen och dessutom i grönt. Jättefint! Tack så mycket Git! ♥

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. git
    Okt 04, 2010 @ 20:47:27

    det var så lite kram på dig

  2. hassedotter
    Okt 04, 2010 @ 22:06:20

    Jag blev riktigt glad, så det var inte så lite!
    Kram på dig!

  3. Mamsen
    Okt 07, 2010 @ 20:19:45

    Hej Gumman du ska vara stolt som har sådana vänner dom är sällsynta så sträck på dej kramiz

  4. hassedotter
    Okt 07, 2010 @ 21:10:00

    Det är så man rodnar nästan… Men klart att jag är stolt och glad!
    Kram på dig!

  5. Magnus Johansson
    Okt 11, 2010 @ 18:40:50

    Tycker det fjäskas för min fru ^^. Men visst var det fina smycken, sen är Git me familj en väldigt trevlig familj.

  6. hassedotter
    Okt 11, 2010 @ 19:20:13

    Det är väl trevligt om nån vill fjäska lite för mig… 😀

Kommentera

