Lite bilder

Eftersom jag inte kan komma på nåt att skriva om så bjuder jag på lite bilder istället. Naturligtvis blir det bilder på Cookie… Kanske ska göra om min blogg till en kattblogg istället. 😉

Först en liten stilstudie på Cookies sovställningar:

Nu lite bus!

Ibland är hon ju bara väldigt söt också…

Jag vet att det blir mycket bilder på katten, men jag är väl som alla nyblivna föräldrar som vill visa upp sitt knyte. Här slipper ni i alla fall bilder på småungar, det kan jag lova! 😀

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Miss C
    Aug 14, 2010 @ 13:52:58

    naaaw sicka sötisar!!!

  2. hassedotter
    Aug 14, 2010 @ 18:21:19

    Ja, visst är hon gullig!
    Välkommen hit Miss C och kom gärna igen!

  3. Magnus Johansson
    Aug 19, 2010 @ 17:21:57

    Den sötaste ligger i soffan 😉

  4. hassedotter
    Aug 19, 2010 @ 18:20:10

    Menar du dig själv då eller? 😯

  5. Magnus Johansson
    Aug 20, 2010 @ 17:21:57

    Njaee…Jo det gör jag hehe.

Kommentera

