Grattis!

Jag fyller 40 år i dag! Grattis till mig!

Dessutom firar jag och gubben 5-årig bröllopsdag i dag. Grattis till oss! Puss på dig, gubben min!

Känns otroligt att vi har varit gifta i 5 år redan, var har den tiden tagit vägen? Men man säger ju att tiden går fort när man har roligt…

Och fatta att lilla jag nu har blivit kärring! Känns bra i alla fall, jag har aldrig lidit av någon åldersnojja. Alla blir ju faktiskt äldre, jag känner i alla fall ingen som har blivit yngre med åren! Jag tycker det är skönt att ha kommit förbi ungdomstiden och alla bekymmer som det för med sig. Man oroar sig för att passa in och för om man ska hitta nån att dela livet med. Jag har allt jag behöver nu och dessutom bra självkänsla och självkännedom. Det är sånt som kommer med åren och därför vill jag definitivt inte vara 20 år igen. Mitt liv är som jag vill ha det och om jag vill ändra på något så har jag kraften att göra det och det är skönt. Jag vet vad jag vill och vad jag står för. Jag vill vara och är vuxen!

Kram på er!

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus Johansson
    Aug 03, 2010 @ 14:27:58

    Kärring vet jag inte men min egen käring är du. Visst du kan vara en ”pain in the ass” ibland men jag älskar dig ändå.

    Ett stort http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-79 till dig och till oss.

  2. hassedotter
    Aug 03, 2010 @ 14:38:04

    Tack!
    Du är nog en lika god kålsupare du, eller hur? 😉
    Puss, jag älskar dig med!

  3. Realisten
    Aug 03, 2010 @ 15:22:39

    Stort grattis på födelsedagen och på bröllopsdagen. Hurra, hurra, hurra, hurra! Hoppas du får en jättebra dag! Kram!

  4. hassedotter
    Aug 03, 2010 @ 16:08:07

    Tack så mycket! Kram!

  5. Håkan
    Aug 03, 2010 @ 17:15:34

    Dubbel-grattis.

  6. hassedotter
    Aug 03, 2010 @ 17:20:27

    Dubbel-tack! 😉

  7. git
    Aug 03, 2010 @ 21:19:52

    grattis och en stor kram på er .du har en jätte trevlig mamma och syster var rädda om varandra.

  8. hassedotter
    Aug 03, 2010 @ 23:19:54

    Tack! Min kära mamma är guld värd och syrran går ju inte av för hackor hon heller. 😉
    Kram på dig!

Kommentera

