Förnyat mig lite

Sådärja, nu har jag bytt tema och jag blev riktigt nöjd. Tänkte att jag behövde förnya mig lite, jag har ju haft samma tema ganska länge nu…

Vad tycker ni, ser väl bra ut eller?

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus Johansson
    Jul 03, 2010 @ 18:23:22

    Det blev ju fint älskling. Du ser att det är inte så farligt att förnya sig och tänka i nya banor 😉

  2. hassedotter
    Jul 03, 2010 @ 18:27:42

    Ja, visst blev det! Menar du att jag har svårt att göra förändringar eller?

Kommentera

