Omröstningen har gått åt skogen

Av någon anledning har min omröstning försvunnit. Det kan vara så att den gjorde det i och med att jag var tvungen att formatera datorn. Problemet är att jag inte får det att funka igen.

Det finns en enkel liten pryl inbyggt i WordPress som man kan göra olika omröstningar i, men just ikväll så går det inte att få igång det. Vet inte om det är nåt allmänt fel, men hur jag än gör så funkar det inte.

Nåja, vi kan väl köra på en liten röstning här i alla fall. Vad ska jag döpa katten till? Några förslag är Cocktail, Candy, Missy, Chili och Tingeling. Är det någon som har nåt annat förslag?

Ska försöka luska ut vad som har gått snett när det gäller omröstningen, återkommer i ärendet…

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Jun 22, 2010 @ 21:37:28

    Jag tycker fortfarande att Cocktail är det bästa förslaget, även inräknat de nya alternativen. Missy är aldeles för vanligt namn på en katt; Chili, nja; Tingeling, det är väl ingen älva heller; Candy får mig att tänka på en blåst bimbo, det är ett typiskt namn för såna.

  2. hassedotter
    Jun 22, 2010 @ 21:47:07

    Jag håller väl i princip med dig, även om jag tyckte att Tingeling var ganska gulligt fast på nåt sätt lite för långt. Candy tycker jag är sött(!) och Chili tycker jag också är lite gulligt. Men, visst, Cocktail är nog det bästa förslaget ändå. Men fler namnförslag är ju alltid välkomna! (Jag har nog lite beslutsångest, tror jag minsann!)

Kommentera

