Blommor

Titta vilka fina rosor jag fick av min gubbe idag!

Kan undra vad jag har gjort för att förtjäna så fina blommor? Bäst att inte spekulera i det…

Tack så mycket, älskling!

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. git
    Jun 18, 2010 @ 19:53:44

    vad han är snäll

  2. hassedotter
    Jun 18, 2010 @ 20:31:20

    Ja, han kan om han vill…

  3. mamsen
    Jun 18, 2010 @ 20:45:17

    Tänk om min kunde det. Var stolt gumman
    kramiz Det är trist här uppe utan dej

  4. hassedotter
    Jun 18, 2010 @ 21:09:20

    Det händer ju inte så ofta, men när det händer så blir jag ju väldigt glad så klart.
    Ge din gubbe en rejäl spark i röven så han fattar vad han har, fast i hans fall är det kanske lite mycket begärt…
    Kram på dig!

  5. Mange
    Jun 18, 2010 @ 22:22:26

    Nu ska vi inte överdriva. blommor är en ganska liten gest för att visa att man älskar nån men visst är det gulligt.
    till mamsen:
    Jag känner inte din gubbe nå´vidare men ge han en skrevspark så fattar han nog. Annars så kan du flytta hit så ska du få se på kärlek 😀

  6. hassedotter
    Jun 18, 2010 @ 22:41:10

    Visst är det en liten gest, men va fan, jag är ju inte bortskämd med blommor precis så för mig är det ju ingen liten gest. Tack min kära gubbe!

  7. mamsen
    Jun 19, 2010 @ 19:55:39

    Haha vad gullig din gubbe är gumman men jag tror att jag måste avböja inviten kramiz på er

  8. hassedotter
    Jun 19, 2010 @ 20:12:37

    Han har sina ljusa stunder den mannen minsann… 😀

Kommentera

