Omröstning

Jag måste bara testa att lägga in en omröstning här. Jag ska ju som bekant bli med katt den 16/7 och jag har lite huvudbry när det gäller kattens namn. Nuvarande ägarna har döpt henne till Nala (fråga mig inte varför) och jag vill byta namn på henne. Jag har fått ett par förslag, men har inte riktigt bestämt mig ännu. Passa därför på att rösta i nedanstående omröstning, ge gärna nya namnförslag också. För att ni ska få lite hjälp på traven så kommer här en bild på ”min” lilla kise.

Varsågod och rösta här:

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Jun 17, 2010 @ 22:01:15

    Hon är helt klart en liten Cocktail. Andreas hälsar att han håller med mig.

  2. hassedotter
    Jun 17, 2010 @ 22:02:44

    Okej. Jag vet ju att du tycker det… 🙂

  3. mamsen
    Jun 18, 2010 @ 20:43:21

    Näää en liten missy kramiz

  4. hassedotter
    Jun 18, 2010 @ 21:07:24

    Tja, vi får väl se…

  5. Magnus Johansson
    Jun 21, 2010 @ 18:24:17

    Det får väl bli Cocktail då för det namnet leder ju fast missy är faktiskt riktigt gulligt.

  6. hassedotter
    Jun 21, 2010 @ 18:41:26

    Bara för att det leder så måste vi ju inte följa resultatet… 😉

Kommentera

