Studentfest

I fredags var vi i Kristianstad för att fira min brorsdotter Linda när hon tog studenten. Så här glad var hon när hon hade sprungit ut:

Till och med min kära gubbe hade fått på sig finkläder, kan ju bero på att jag tvingade honom…

Jag var ju vacker som alltid förstås… 😀

Eftersom jag inte riktigt orkar skriva nåt så kommer här lite bilder från festen, först min kära bror, Jan-Inge: 

  

Sen en bild på mamma:

Linda öppnar presenter:

Till sist en bild på Emil, min brorson:

Vi hade väldigt trevligt där, det är alltid kul att träffa folk som man inte umgås med varje dag. Jag blev lite småfull, det verkar som det är omöjligt att gå på kalas hos min bror utan att bli det… Men jag var nog långt ifrån värst…

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. git
    Jun 17, 2010 @ 19:24:38

    vad fina ni är

  2. hassedotter
    Jun 17, 2010 @ 21:11:04

    Tack! Vi kan minsann om vi vill… 😉

Kommentera

