Stockholm

Imorgon åker jag till Stockholm. Samhalls riksförening har årsmöte på tisdag och jag sitter med i valberedningen där. Valberedningen har möte imorgon eftermiddag.

Det blir nog en ganska lång dag både imorgon och på tisdag eftersom jag ska åka tåg. Tåget tar ca 4,5 timme och det finns ju inte så mycket man kan göra på ett tåg. Jag har preparerat väskan med en bok och mp3-spelaren, så jag ska väl få tiden att gå. Annars kan man ju sova en stund.

Jag kommer hem sent på tisdag kväll så jag lär väl vara ganska seg när jag ska till jobbet på onsdag, men det är smällar man får ta.

Ha det bra, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Maj 18, 2010 @ 18:47:21

    Jag vinkade till dig när du åkte förbi igår. Vet inte om du fick mitt sms, för jag fick besked om att det inte gick att sända. (Visade sig att mitt telefonkort var tomt :(.)

  2. hassedotter
    Maj 19, 2010 @ 15:18:09

    Okej, då vet jag, jag blev nästan lite sur när jag inte fick svar…
    Kram!

  3. git
    Maj 19, 2010 @ 19:53:13

    vad det är tråkigt utan dig på jobbet

  4. hassedotter
    Maj 19, 2010 @ 21:17:57

    Jag kommer imorgon. Kram på dig, vännen!

Kommentera

