Personlighetstest

Jag gjorde ett personlighetstest på nätet och så här blev resultatet:
 
Advanced Global Personality Test Results
Extraversion |||||||||||||||| 70%
Stability |||||||||||||| 56%
Orderliness |||||||||||||| 56%
Accommodation |||||||||||| 43%
Intellectual |||||||||| 40%
Interdependence |||||||||||||||| 70%
Mystical |||||||||||| 50%
Materialism |||||||||| 40%
Narcissism |||||||||| 40%
Adventurousness |||| 20%
Work ethic |||||| 30%
Conflictseeking |||||||||||||| 60%
Need to dominate |||||||||| 40%
Romantic |||| 20%
Avoidant |||||||||| 40%
Anti-authority |||||||||||| 50%
Wealth |||||||||| 40%
Dependency || 10%
Change averse |||||||||| 40%
Cautiousness |||||||||||| 50%
Individuality |||||| 30%
Sexuality |||||||||||||| 60%
Peter pancomplex |||||| 30%
Histrionic |||||| 30%
Vanity |||| 20%
Artistic |||||||||| 40%
Hedonism |||||| 30%
Physicalfitness |||| 20%
Religious || 10%
Paranoia |||||||||||||| 60%
Hypersensitivity |||||||||||||| 56%
Indie |||||||||||| 50%

Take Free Advanced Global Personality Test

Här är några ord som tydligen beskriver mig och min personlighet (enligt testet). Vad tycker ni stämmmer det?

-expressive, open, self revealing, loves large parties, loud, social, outgoing, does not like social isolation, assertive, social chameleon, positive, always busy, likes to fit in, likes to stand out, enjoys leadership, brutally honest, trusting, optimistic, desires attention, dominant, aggressive, attachment prone, wants to be understood, realistic-

För er som har lite svårt med engelskan har jag översatt orden till svenska, bara för er skull, och då blir betydelsen den här:
 
-uttrycksfull, öppen, självavslöjande, älskar stora partier, högljudd, social, utåtriktad, gillar inte social isolering, självsäker, social kameleont, positiv, alltid upptagen, gillar att passa in, gillar att sticka ut, har ledarskap, brutalt ärlig,  tillitsfull, optimistisk, vill ha uppmärksamhet, dominerande, aggressiv, efterföljare, vill bli förstådd, realistisk-
 

Jag vet inte hur väl det här stämmer på mig, men det är alltid roligt att göra tester på nätet. Tyvärr är de flesta tester på engelska, antingen det är personlighetstester eller IQ-tester, men om man klarar av engelskan så är det kul att testa och se om man är så som man tror att man är.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Maj 15, 2010 @ 22:36:12

    En del stämmer ju, men inte allt.
    Alltid upptagen…nja, inte vad jag har märkt, om du nu inte förändrats väldigt mycket sen du bodde här.
    Gillar att passa in och efterföljare är väl inte heller nåt jag skulle använda för att beskriva dig. Du går din väg och om det passar så är det bra, men inget måste.
    Tillitsfull är också tveksamt, man får bevisa att man går att lita på innan du gör det. Det är i alla fall vad jag har för mig.

    Kram!

  2. hassedotter
    Maj 15, 2010 @ 23:51:56

    Jadu, du känner verkligen mig!
    Nä, jag är kanske lite mer upptagen nuförtiden än när jag bodde i Tranås, men långt ifrån alltid.
    Jag har väl alltid gått min egen vär och struntat ganska mycket i vad folk tycker eller tror egentligen, kanske därför jag inte hade så många vänner när jag gick i skolan… Och tillitsfull är nog att överdriva ganska mycket, jag är nog snarare misstänksam av mig.
    Men visst en del stämmer ju förvånansvärt bra, 10% religiös tex, religion har ju aldrig varit min grej. 10% i beroende och 60% paranoid stämmer ju ganska bra. 20% romantisk tycker jag också stämmer bra, jag är inte mycket för romantiskt dravel…
    Många av orden som beskriver min personlighet kan jag väl tycka stämmer ganska bra ändå, nåja, högljudd är jag väl inte och som sagt var, alltid upptagen är ju inte heller rätt. Men i det stora hela är nog analysen ganska träffsäker.
    Kram på dig, syster yster!

Kommentera

