Ingen politikblogg

Jag vill bara säga att det här inte är någon politikblogg och det är inte meningen att det ska vara det heller. Men när jag läser något som berör mig så kommer jag troligen att skriva om det. Det här är ju min blogg och jag skriver om allt som jag vill skriva om, det jag tycker är bra eller dåligt, det som gör mig glad, arg, ledsen eller heligt förbannad! Och så kommer det att fortsätta.

MEN jag tycker att det har blivit lite mycket politik nu. Jag påstår inte att jag har alla svaren eller att jag vet hur allt ska vara, men jag har min uppfattning och min livsfilosofi. Det krävs mycket för att rubba på det! Alla som vill är ju välkomna att försöka… Jag försöker att inte uttala mig i frågor som jag inte vet nåt om, men visst, jag kan ju ha fel jag också. Jag kommer dock alltid att argumentera för det jag tycker är rätt och det kan ingen ta ifrån mig.

Ha det bra, vi hörs!

Kommentera

