Förra inlägget…

Är det bara moderater som har nåt att säga om det här, eller?

Eller ska jag säga moderatkärring som försöker värva röster via sin och uppenbarligen via min blogg… Sorry, Arjas2010, mina läsare bor nog inte i Huddinge. De flesta som läser min blogg är mina vänner och de bor här i närheten. Om du inte visste det så bor jag i Skåne, vilket du kan läsa här på min blogg om du klickar på ”Om mig” och där kan du ju också se att jag är fackligt engagerad och därmed inte moderat.

Fast jag kan ju förstå om moderaterna börjar bli lite rädda om skinnet nu när valet närmar sig… Annars hade de ju inte debatterat överallt där de får möjlighet.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus Johansson
    Maj 08, 2010 @ 17:30:49

    Det är rätt. Ge henne på nöten bara Monica. Här ska dom inte komma och tro att dom är nåt. Frihet åt alla – Rösta Rött

  2. hassedotter
    Maj 08, 2010 @ 17:33:51

    Nä, mig omvänder man inte så lätt! Är man sosse i själ och hjärta så är man.
    Puss på dig min gubbe!

Kommentera

