Svar på frågestunden

Inte blev det många frågor, men dom jag fick ska jag förstås svara på.

Mamsen (dvs Litbo) frågade: 

Jaha frågor till dej hmmm…
Jooo hur mår du och hur går flytten
Hahaha kramiz

Jag mår bra, är trött efter nattens bravader, vi var hemma vid halv fyratiden i natt. Flytten går väl framåt, men det är väldigt rörigt. (Jag antar att du menar jobbet…)

Christel frågade:

Jaadu, att fråga något om dig är ju lite meningslöst för mig, så jag tänkte istället fråga vad du tycker om den här artikeln:

http://www.vf.se/Nyheter/Varmland/Spoket-Laban-som-gravsten-100428.aspx

Jag själv tycker det är en fin tanke och en gullig sten. Att de sedan skänker alla royalties till Barncancerfonden gör saken ännu finare i mina ögon.

Jo, det är väl fint. Har egentligen inte så mycket att tillägga där…

Rebecka frågade:

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se/ som var på Blogawards i höstas?

Ärligt talat så hade jag aldrig hört talas om den bloggen innan. Jag gick in och kollade på den som hastigast och kan ju också säga att jag inte kommer att besöka den igen. För pubertalt för mig.

Sus frågade:

Är du född dec- 1970?
I så fall är du exakt lika bra som jag  🙂 !

Nä, sorry, jag är född i augusti 1970, så jag kanske är lite, lite bättre än du…. 😉

Sen fick jag en hög med frågor till ifrån Mamsen, men dom svarade hon själv på… 

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lasse Svensson
    Maj 02, 2010 @ 14:04:45

    Tycker du verkar vara ett rekorderligt fruntimmer med skinn på näsan så min fråga är: Vilken sexställning tycker du bäst om?

  2. hassedotter
    Maj 02, 2010 @ 14:14:42

    Trodde du jag skulle gå på den eller? ”Lasse” du vet nog… Och dessutom är det här inte den sortens blogg. 🙄
    (För er som inte vet det så är det min kära gubbe som försöker lura mig här.)

Kommentera

