1:a Maj

Jaha, då var det alltså första maj och det var ju faktiskt meningen att jag skulle in till stan och demonstrera idag, men så blev det inte. Konstigt att allt måste vara samtidigt…

I onsdags fyllde mamma år och på måndag fyller Gert (hennes gubbe) 60 år. Mamma var snäll nog att påminna mig om det, tur var det för jag hade fått för mig att Gert blev 60 förra året (eller möjligen nästa). Sån koll har jag… Nåja, vi ska i alla fall dit idag och gratta båda två.

Inatt ska vi hämta Catarina + dottern i Malmö. Dom har ju varit i Turkiet en vecka och solat sig och haft det bra. Klockan ett i natt landar planet.

Eftersom mamma och Gert bor i Linderöd så är det ju i alla fall på vägen till Malmö, så vi (gubben) slipper köra hela vägen ner i mörker.

Kram!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pia
    Maj 01, 2010 @ 19:48:38

    Jag skulle också på 1 maj-firandet idag, men hade så ont i nacken att jag vägrade ställa mig utomhus i snålblåsten..
    Åh, till Turkiet skulle jag gärna åka just nu..

  2. mamsen
    Maj 01, 2010 @ 23:21:45

    Jaha och jag som saknade dej nu fick jag ju gå där själv utan dej men men det gick bra kramizar

  3. hassedotter
    Maj 02, 2010 @ 03:38:04

    Jag hade gärna åkt till Turkiet, jag med.

  4. hassedotter
    Maj 02, 2010 @ 03:41:44

    Jo, jag hade ju tänkt att jag skulle vara med, men missade lite i planeringen där. Sånt som händer. Men jag vet ju också att du klarar dig även utan mig 😉
    Puss på dig!

  5. catarina karlsson
    Maj 02, 2010 @ 20:58:17

    Ett stort tack för att ni ville hämta oss på Sturup i natt Kram

  6. hassedotter
    Maj 02, 2010 @ 21:28:06

    Självklart att vi gjorde det, även om det blev sent. Kan man ställa upp och hjälpa en vän så gör man det.
    Kram på dig!

Kommentera

