Nä…

…jag tänker inte skriva om Valborgsmässoafton.

Däremot tänker jag be er om att skriva fler frågor till mig, än så länge har det varit lite skralt, tycker jag…

Kram!

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. mamsen
    Maj 01, 2010 @ 00:23:54

    Okej då 1. Vilket land vann Eurovision Song Contest 2008?
    2. Vilken låt vann ABBA med 1974?
    3. Vilket land har flest segrar totalt i Eurovision song contest?
    Så min vän nu fick du nån fråga haha 🙂
    kramiz

  2. hassedotter
    Maj 01, 2010 @ 09:55:28

    Hahaha
    Du är inte klok, men jag tycker om dig ändå! 😀
    Pöss!

  3. Sus
    Maj 01, 2010 @ 10:28:48

    Bra frågor mamsen!!

    Så.
    Frågor…hm..

    Är du född dec- 1970?
    I så fall är du exakt lika bra som jag =)!

  4. mamsen
    Maj 01, 2010 @ 23:20:01

    Hej gumman
    Okej jag har aldrig varit klok men vad gör det jag älskar dej ändå och svaret på frågorna är
    1.Ryssland
    2.Waterloo
    3.Irland
    Och jag är inte född 1970
    Ha en bra dag vi synes på måndag på jobbet kramizar

  5. hassedotter
    Maj 02, 2010 @ 03:40:06

    Jag kunde svaren också och att du inte är född 1970, det visste jag ju med!
    Saknar dig, ska bli kul att se dig på måndag.
    Kram!

Kommentera

