Det där sabla Blogghavet…

Jag har skickat två mail till webmastern för Blogghavet, men antingen kan han inte läsa eller så skiter han i mig. Jag gissar på det sista. Eller möjligen så vill han inte ha med mig att göra eftersom jag har flyttat bloggen, men om det är så så är det en tjurig sate.

Funderar på att maila honom (eller henne, jag vet ju faktiskt inte vilket…) igen men jag misstänker att det är lönlöst. Jag vill inte ha kvar den gamla bloggen och jag vill inte att det görs reklam för den på Blogghavets sida heller, men jag vet inte hur jag ska få bort den. Jag har försökt att få ett nytt lösenord, men det har jag inte lyckats med och jag har mailat webmastern, vad mer kan jag göra? Någon som har nåt tips?

Det värsta är att jag ligger överst på listan av gratisbloggar på Blogghavets sida och därmed så kommer det ju läsare dit hela tiden. Okej, det första dom läser där är att jag har flyttat bloggen och därmed kommer dom kanske hit ändå. Men grejen är att jag inte vill ha två bloggar.

Nåja, nån gång försvinner den väl…

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus Johansson
    Apr 26, 2010 @ 22:19:25

    Jag förstår din frustration. Jag har det ju likadant med min gamla blogg på samma ställe. Den som sköter Blogghavet är en stor skit (minst sagt) som inte kan sköta det han nu startat. Är han sur så borde det ju gå att skicka mail och fråga om det går att radera bloggen. Vi får hoppas på att det finns nån som har en lösning.

  2. hassedotter
    Apr 27, 2010 @ 10:08:55

    Jag är så inåthelvete trött på den idioten…

Kommentera

