Ja, se det snöar…

Jag vet vad det allmäna samtalsämnet på jobbet blir imorgon, det kommer att gnällas om att det snöar/snöade. Men i och för sig så kan det ju blanda upp snacket om företagets flytt och om vulkanutbrottet, så jag får väl se det positivt, variation är ju alltid trevligt…

Ärligt talat så har det ju varit lite dåligt med aprilväder än så länge, så det är ju på tiden att det blir lite omruskning av vädret…  😉

Kram på er!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus Johansson
    Apr 20, 2010 @ 20:40:27

    Älskling, skärp till dig va!? Har vi inte haft tillräckligt av detta vita elände?

  2. hassedotter
    Apr 20, 2010 @ 20:48:13

    Jovisst har vi det, men vafan, det försvinner ju igen! Jag visste att du skulle reagera på det här inlägget! 😎
    Puss!

  3. Christel
    Apr 21, 2010 @ 11:37:00

    Hehe, du känner din gubbe, du… 😀

  4. Pia
    Apr 21, 2010 @ 13:44:14

    Jag hatar aprilväder.. alla år!! 😦
    Men här i Umeå har vi inte fått någon snö… om vi bortser från alla snö vi fick i vintras!! Nästan en meter!

  5. hassedotter
    Apr 21, 2010 @ 17:04:20

    Syrrran: Jag gör nog det…

  6. hassedotter
    Apr 21, 2010 @ 17:06:22

    Nä, jag kan väl inte påstå att jag gillar det heller, men det ÄR ju en del av våren. Så är det bara.

Kommentera

