Bloggflytten

Som de flesta vet vid det här laget så flyttade jag min blogg ifrån Blogghavet till WordPress för ett tag sen. Nu är det så att jag hade tänkt att radera min blogg på Blogghavet, men det går inte! Av någon anledning så kan jag inte logga in på den gamla bloggen längre och därför har jag kontaktat webmastern via mail. Tror ni att han behagar höra av sig? Nä, det gör han inte och nu börjar jag bli ganska irriterad på honom. Hur i helvete kan man sköta något så jävla illa som han har gjort? Först var det en massa strul med att komma in på bloggen och när det började bli lite väl mycket felmeddelanden som dök upp så gav jag upp och flyttade bloggen. Jag skrev ett inlägg på den gamla om att jag flyttade och ett par dagar gick det bra att logga in och kolla kommentarer där, men sen helt plötsligt tog det stopp. Mitt lösenord var ogiltigt stod det. Man kan då klicka på en länk och få ett nytt, men när jag skrev i min mailadress så finns inte den registrerad! Otroligt fanimej! Om nu webmastern har blivit sur för att jag har flyttat min blogg så kan han banne mig skicka ett mail och be mig ta bort bloggen eller nåt liknande, inte bara stänga av mig. Han kan förvänta sig ett ganska surt mail ifrån mig inom de närmaste dagarna, för jag vill inte bli associerad med Blogghavet längre när saker sköts så förbannat dåligt!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus Johansson
    Apr 18, 2010 @ 13:04:55

    Jag håller med dig. Den som håller i Blogghavet kan stänga ner för den människan sköter INTE sina uppgifter. Har ju samma problem som du. Tur att du bytte som du gjorde.

  2. hassedotter
    Apr 18, 2010 @ 14:26:48

    Ja, jag är inte ledsen för att jag flyttade!

Kommentera

