Mina vänner

Jag blev riktigt rörd när jag just läste kommentarerna  till det här inlägget från mina vänner. Era kommentarer visar ju att jag hade rätt i vilka som är mina riktiga vänner och det känns ju skönt att få det bekräftat.

Tro nu inte att jag inte visste att ni var mina riktiga vänner, för så menar jag inte alls, men jag liksom alla andra är ju osäker ibland. Det är ju lätt att få för sig att det bara är jag som känner så för er och att det kanske inte är riktigt så ni känner. Inte för att jag tvivlar på er vänskap egentligen, men som sagt alla drabbas vi av lite taskigt självförtroende ibland.

Det känns väldigt skönt att veta att man betyder något för en annan människa, att man spelar roll i en annan persons liv, att jag är viktig för någon. Jag har varit lite sentimental och lite deppig av olika anledningar den senaste tiden, som ni kanske har märkt på mina senaste inlägg och då brukar ju även självförtroendet bli lite lidande.

Så ett stort tack till er mina vänner, syrran inräknad också den här gången. Jag älskar och respekterar er alla!

Kommentera

