Ups…

Hoppsan, det var visst ett bra tag sen jag skrev nåt här nu. Jag ber om ursäkt för det och lovar att jag ska försöka bättra mig på den punkten.

Den självklara frågan som dyker upp i min skalle är dock:  Är det någon som har saknat mig? Jag vet ju att jag har ett visst antal läsare varje dag, men många av er kommenterar aldrig något och det hade ju varit kul att få veta vilka som läser mer eller mindre regelbundet. Så skriv nu nåt så jag vet vilka ni är, jag är ju nyfiken för sjutton!

Problemet är som alltid att jag inte har nåt vettigt att skriva om, hoppas på en ändring framöver. Det är saker på gång så vi får väl se…

Ha det bra, vi hörs! Förhoppningsvis… 😉

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Irony by Linn
    Feb 19, 2010 @ 22:59:37

    SV; ååh, jag blir så himla glad över din vackra och vänliga kommentar! Fler som dig och vi skulle få en bra värld för alla att leva i.

    Tackar och en fortsatt trevlig kväll! =)

  2. Christel
    Feb 20, 2010 @ 02:24:24

    Klart man saknar dig när det dröjer med inläggen. Men ibland så kan det vara svårt att veta vad man ska skriva, kan jag tänka mig. Jag ser iaf fram emot nästa inlägg och tänker ibland att nu får hon snart ta och skriva nåt nytt. Även om jag inte kommenterar så ofta så går jag in nästan varje dag och kollar om du skrivit nåt nytt.

    Kram!

  3. hassedotter
    Feb 20, 2010 @ 11:30:43

    Det är ju skönt att veta att nån saknar mig i alla fall… Och som jag har skrivit nån gång innan så visst finns det att skriva om, men jag väljer att vara lite försiktig.
    Kram på dig med!

  4. Christel
    Feb 20, 2010 @ 13:27:11

    Jo, man ska vara lite försiktig med vad man skriver, så det förstår jag. Jag tänkte mer på att det kan vara svårt att komma på något som man VILL skriva och dessutom känner är okej att skriva utan att det får en massa oönskade effekter. Tycker du gör helt rätt som väljer att inte skriva allt för en del är bäst att hålla tyst om.

  5. litbo
    Feb 20, 2010 @ 14:59:38

    Hej Gummman
    Klart man saknar dej.Jag är inne o kollar dej varje dag, men som du säger du är lite dålig på att skriva. Men jag ska nog vara tyst jag är lika slö hehe. Ibland är det svårt att veta vad man ska skriva,som du säger man får ju tänka på vad som skrivs.
    Jag är så trött på snön,vill ha värme.
    Vi synes i kväll så vi får röra på de lurviga kramizzzzzzzzz

  6. hassedotter
    Feb 20, 2010 @ 15:24:30

    Det är inte det att jag inte kan komma på nåt att skriva om, jag orkar bara inte ibland… Och sen vill man ju inte framstå som nån jävla surkärring som bara klagar heller.
    Ha det bra tills vi ses ikväll!
    Kram!

Kommentera

