Äntligen fredag!

Tack gode gud och alla högre makter som eventuellt existerar för att det är fredag idag! Hade inte pallat att asa mig till jobbet imorgon också…

Idag har det varit diverse tjafs på jobbet och jag är så inåthelvete trött på vissa människor där. En del tror att dom är högre än taket och att det ger dom rätt att bete sig hur som helst, vissa är bara så förbannat tröga att det finns bara inte och sen har vi kategorin människor som inte kan bestämma sig och när nån annan bestämmer åt dom så blir dom sura för det. SUCK!

Nåja, nu är det ju helg så man kan slippa se vissa i ett par dagar i alla fall…

Igår var jag och gubben äntligen i badhuset och simmade. Jag kan ju erkänna att det känns att det var två år sen jag simmade sist. Jag har ju haft problem med min högra axel och helt enkelt inte kunnat simma. Tänk dig själv att försöka simma med bara en fungerande arm… Det går inget vidare, inte ens för mig och jag har alltid haft lätt för att simma. I somras höll jag på att drunkna (kändes det som) när jag skulle försöka simma! Jag trodde ju att jag hade återfått någorlunda rörlighet i armen, men icke… Men nu gick det bra i alla fall, lite ont i axeln gjorde det i vissa rörelser, men i övrigt gick det kanon. Men det är banne mig bedrövligt vilken dålig kondis man har!

Imorgon kväll ska jag ut med Pia och dansa igen, det var ju ett tag sen sist eftersom jag har varit sjuk. Ska bli kul att komma iväg och svänga de lurviga. Tänkte se om mina nya stövlar går att dansa i, hoppas det! I övrigt har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, men jag har ju hela dagen på mig imorgon för att bestämma mig, så det fixar sig nog.

Sköt om er, vi hörs!

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus
    Feb 05, 2010 @ 18:19:29

    Jag tyckte du simmade som du aldrig gjort annat. Håller med om att det är skönt att det är Fredag eftersom vi båda har haft en rätt pissig vecka. Du och Pia brukar ju ha kul så det får ni säkert imorn med. Kramiz!

  2. hassedotter
    Feb 05, 2010 @ 19:46:06

    Ja, nu ja! Värre var det med simningen innan…
    Jodå, vi kommer nog att ha roligt!
    Puss!

  3. Realisten
    Feb 06, 2010 @ 00:28:15

    Ha en skön helg! Det är du värd!

  4. hassedotter
    Feb 06, 2010 @ 10:52:46

    Tack! Hoppas du får en skön helg också och krya på dig nu!

  5. litbo
    Feb 06, 2010 @ 11:40:39

    Hej Gumman
    Hm…. lite undrande ang jobbet men det tar vi senare. Kan ändå hålla med om att ibland är folk lite olika och det ska dom få vara. Även vi har olika tänk MEN ibland har vi samma, det är kul. Men demokratin gäller eller hur? Klart att vi får roligt ikväll, vi är ju ett gäng som kan hålla låda hihi. Nää vännen jag tror jag ska göra som du leta i garderoben, se om jag hittar nåt tantigt att slänga på sig till i kväll hahaha kramiz

  6. hassedotter
    Feb 06, 2010 @ 13:05:02

    Självklart får folk vara olika, MEN ibland orkar jag inte med dom! Men det är ju jag som lider av det och inte dom och så länge jag kan bete mig vettigt på jobbet så är det ju lugnt.
    Jag håller på att göra egna kreationer till ikväll, så håll tummarna för att det blir bra. Pöss!

  7. litbo
    Feb 06, 2010 @ 13:52:23

    Jag väntar pözzzzzzzzzzzzzzzzz

  8. Pia
    Feb 07, 2010 @ 14:01:56

    Ja, det är ju så.. alla är vi olika. Vissa behöver lång tid på sig att bestämma sig, medan andra bestämmer sig på en ”grisblink”. Ibland brukar jag försöka tänka på VAD som egentligen triggar mig till att bli så irriterad, oavsett om det är på jobbet eller någon annanstans. :o)
    Hoppas det blev en härlig danskväll!

  9. hassedotter
    Feb 07, 2010 @ 15:54:05

    Så sant och ibland vet man ju att det är så att vissa har det lite svårt för vissa saker, men ändå kan jag bli så frustrerad på just de människorna.
    Jodå, vi hade en mycket trevlig danskväll med mycket dans igår.

Kommentera

