Lite av varje

Det var visst ett tag sen jag skrev nåt så jag får väl försöka göra en insats…

Helgen var lugn och skön, i lördags var jag och gubben inne i stan och småshoppade lite. Vi köpte en ny router som är inkopplad och funkar utmärkt. Den gamla höll på att balla ur, ibland gick det inte att komma ut på internet på min dator och man var tvungen att starta om den lite till och från för att den skulle funka någotsånär. Nu slipper vi det bekymret i alla fall.

Jag hittade ett par stövlar som jag inte kunde motstå på rea, dom kostade bara 199 kronor och hade kostat 499 innan. Här är en bild på dom:

Stövlar2

Vi var inne en sväng på Engelbrektsboden och jag kan ju lugnt påstå att jag blev duktigt besviken på den butiken! Jag har hört att det ska vara så billigt där och att de har jättemycket snyggt, men jag hittade faktiskt INGENTING som jag ville ha och jag tycker inte att det var direkt billigt där heller. Dit kommer jag nog inte att gå så många gånger i mitt liv…

Sen drog vi iväg till Överskottsbolaget och shoppade loss på duchkräm, handkräm, lukta gott till gubben, vitaminer och lite smått och gott. DÄR kan man i alla fall göra fynd!

Igår  var det bara att släpa sig iväg till jobbet igen, var ju hemma nästan hela förra veckan. Jag är inte helt frisk än, men jag är mycket bättre i alla fall.

Nu ska det visst bli snöstorm här i Skåne igen, vi får väl se om man är insnöad imorgon. Än så länge kan jag inte påstå att jag tycker att det har varit så mycket med dom där utlovade snöstormarna, men just nu blåser det riktigt ordenligt. Det snöar dock inte så mycket…

Jaha, det var nog allt jag hade på hjärtat idag, ha det bra, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Feb 02, 2010 @ 23:19:39

    Hej gumman
    Jättefina stövlar du fått fatt i.Sådana har jag oxå haft en gång.Hoppas att allt är väl med dej.Här är det ok lite jobbigt men annars bra.Vi syns på fredag kramiz

  2. hassedotter
    Feb 03, 2010 @ 16:52:48

    Hej vännen!
    Jag kunde bara inte låta bli att köpa dom, tänkte se om de går att dansa i på lördag.
    Jodå, jag är helt okej. Du sliter väl inte ut dig, hoppas jag.
    Puss och kram

  3. Catta
    Feb 03, 2010 @ 18:23:37

    vad fina dom är…

  4. hassedotter
    Feb 03, 2010 @ 20:14:37

    Finns på Skopunkten…

Kommentera

