Irony by Linn

Har just lagt till en länk till Irony by Linn bland bloggar jag läser. Jag tycker att ni ska kolla in hennes blogg. Hon är en helt underbar ung tjej som dessutom är politiskt engagerad. Det är skönt att se att det finns unga tjejer som bloggar om nåt annat än mode och utseende. En eloge till dig Linn!

Annars händer det inte så mycket, jag är fortfarande förkyld, men tror nog att jag är på bättringsvägen i alla fall.

Sköt om er!

Uppdatering: Irony by Linn finns inte längre, Linn har flyttat sin blogg till den här sidan istället.
4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Linn!
    Jan 29, 2010 @ 14:09:48

    SV; Men guud vad glad jag blir! Jag misstycker verkligen inte! Tackar tackar tackar! =)

    Ha en bra fredag!

  2. hassedotter
    Jan 29, 2010 @ 15:30:54

    Varsågod!
    Ha en bra fredag du också!

  3. Catta
    Feb 01, 2010 @ 20:00:47

    Hej!

  4. hassedotter
    Feb 01, 2010 @ 20:36:20

    Jaså, du har fått det till att funka nu.

Kommentera

