Snö

Snö

Tänkte bara tala om att det snöar en aning…

Bilden gör dock inte snöstormen riktig rättvisa, det snöar och blåser som bara den! Mysigt!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Jan 27, 2010 @ 23:10:36

    Hej gumman
    Inte roligt att du e dålig saknar dej.Jag åker till stockholm imorrn så vi syns inte förrän mån.Hoppas att du e bättre då.Att det snöar ja som fasiken jag skulle till malmö,men fick vända hem igen kom till ringsjön det var för jäkligt att köra.Krya på dej så syns vi på mån vi kan ju höras på tele hälsa knudan pössss

  2. hassedotter
    Jan 28, 2010 @ 10:51:18

    Du är ju inte klok, att du bara kom på idén att du skulle ut och köra i det här vädret… Hoppas flygresan gick bra idag.
    Nä, jag tycker inte heller det är kul att vara sjuk och jag saknar ju dig med. Jag tror nog att jag kommer på måndag i alla fall. Vi hörs, gumman. Puss och kram!

Kommentera

