Reklam

Upptäckte just att halva jävla skärmen på min blogg är täckt av reklam! Vad i helvete håller dom på med? Så vill inte jag ha det!

Jävla Google-annonser!

Nån som vet om det går att ta bort dom?

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Jan 18, 2010 @ 21:42:56

    Hej gumman ja den reklamen den reklamen den är besvärlig antingen här eller tv jag är fortfarande sugen på nybakta bullar kommer på fre ska vi snurra på lör 23 de va valje då kramiz

  2. hassedotter
    Jan 18, 2010 @ 22:04:56

    Ja, gärna lite dans på lördag, behöver nog röra på mig lite…
    Den där jävla reklamen kan man bli galen på…. Men jag fattar inte varför dom har ändrat så den tar upp så mycket plats, så var det ju inte innan.
    Vi ses på fredag om jag inte är i Öllsjö och ringer då också, men jag tror jag är klar med det då. Kram på dig, gumman!

  3. litbo
    Jan 20, 2010 @ 10:22:17

    Ojdå reklamen halverades skitbra kramiz

  4. hassedotter
    Jan 20, 2010 @ 17:52:15

    Ja, nu ser det bättre ut! Kram

Kommentera

