Baka bullar

I morse fick jag plötsligt en förnimmelse av kanel och bestämde mig genast för att baka bullar. Så iväg och handla jäst och bullformar och sen var det bara att sätta igång.

Så här blev resultatet:Bullar1

Inte så illa! Goda blev dom också. Synd att ni inte kan känna doften av nybakade bullar för det doftar underbart!

Kram på er!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. git
    Jan 17, 2010 @ 16:08:24

    vad gott det ser ut.

  2. hassedotter
    Jan 17, 2010 @ 16:39:47

    Du kan tro att dom är det också! Jag kan ju ta med mig en påse till jobbet imorgon så du får smaka. Kram på dig!

  3. Irony by Linn
    Jan 18, 2010 @ 10:04:15

    Fy tusan vilka goda bullar det där såg ut att vara!

  4. hassedotter
    Jan 18, 2010 @ 17:23:22

    Tack Linn! Dom är goda må du tro också. Du får väl åka ner till Skåne och provsmaka dom…
    Välkommen hit, hoppas du tittar in fler gånger!

  5. litbo
    Jan 18, 2010 @ 21:39:54

    Vad sugen jag blev jag vill oxå ha bullar kramiz

  6. hassedotter
    Jan 18, 2010 @ 22:07:23

    Det var ju synd att du inte var på jobbet idag, för jag hade bullar med mig… Dom gick åt. Nåja, det finns några kvar i frysen här hemma, så det kanske kan bli nån bulle till dig med… Kram!

Kommentera

