Goda nyheter (och lite sämre…)

Från och med idag är min gubbe återanställd på sitt jobb och har nu en tillsvidareanställning igen. Det känns skönt.

I övrigt har dagen varit MYCKET seg. Jag har varit extremt trött hela dagen och nu fryser jag som en hund. Antagligen håller jag på att få feber för jag brukar frysa då. Nåt skit är det säkert på gång. Får väl hoppas det inte blir nåt långvarigt av det i alla fall.

På grund av att jag inte mår så himla bra så har det inte blivit något simmat idag som det var planerat, hoppas jag känner mig i form på torsdag istället.

Ha det bra, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pia
    Jan 13, 2010 @ 13:23:22

    Åh, så skönt att han blev återanställd.. Då kan ni pusta ut!!!
    Hoppas det bara är falskt alarm med din frossa.. att du slipper feber!
    Själv har jag ALDRIG feber! Jag kan vara hur förkyld som helst men nej.. ingen feber..
    Sv: jag tackar för applåden! Jag blir så in i h-vete förbaskad över detta. Jag är inte drabbad själv, jag har tack o lov en 25%-ig permanent sjukersättning, men jag blir såå fruktansvärt arg å andras vägnar. O att folk känner att de inte har någon annan utväg än att ta livet av sig.. Tragiskt!

  2. hassedotter
    Jan 13, 2010 @ 14:59:34

    Nä, det är inte ofta jag får nån feber heller och om jag får det så blir det inte så mycket, men jodå, jag är sjuk idag och har riktigt ont i halsen.
    Jag har inte heller drabbats av FK:s nya regler, men jag har ju jobbarkompisar som har drabbats. På Samhall har dock en ganska human lösning gjorts, men okej, bra vet jag ju inte. Det värsta är ju att folk hela tiden blir misstrodda, för det är ju det det handlar om. Tror regeringen att man VILL vara sjuk? Jag hade gladeligen gett bort alla mina krämpor och jobbat heltid om jag kunde! (Jag jobbar 75% men utan sjukersättning för resten.)

  3. litbo
    Jan 14, 2010 @ 00:07:11

    Hej Gumman
    Tråkigt att du har blivit sjuk tyvärr verkar det som jag oxå är på gång.Börjar bli riktigt förkyld kul när man är iväg.Hoppas att vi syns på fredag kramiz

  4. hassedotter
    Jan 14, 2010 @ 00:19:42

    Jag kommer troligen att vara hemma resten av veckan. Jag har både feber och ont i halsen så det är nog bättre att hålla sig hemma några dagar.
    Hoppas du slipper att bli så där ordenligt dålig som du brukar ha en förmåga att bli nu bara…
    Kram på dig, gumman!

Kommentera

