Bussolycka

Jag känner att jag bara måste skriva om olyckan som hände på Resecentrum idag. Ni kan läsa om den här.

Det var en otrolig tur att ingen skadades allvarligt i olyckan, men en del tycker tydligen att det är kul ändå, som den här idioten! Alltså, vissa människor är helt enkelt hjärndöda verkar det som. Jag stod och väntade på min buss cirka 45 minuter efter olyckan och hörde vissa snacka och bland kommentarerna som jag hörde så fanns det vissa som tyckte att det var ”så coolt”. Mmm, om man tycker att det är coolt med att få en buss i knäet så…

Jag är väldigt glad för att jag inte var där när det hände, för jag brukar sitta på just den bänken som blev mosad och vänta på bussen. Fan vet om jag hade kommit undan!

Men nej, kära vänner, det är definitivt ingenting ”coolt” med den här olyckan!

Sköt om er, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Dec 22, 2009 @ 22:47:06

    Tur att du inte satt där. Jag vill gärna ha kvar min syster ett bra tag till.

  2. hassedotter
    Dec 22, 2009 @ 23:18:04

    Ja och jag hade nog tänkt mig att jag skulle vara kvar ett bra tag till faktiskt.
    Kram på dig!

  3. Heidi
    Dec 23, 2009 @ 09:11:29

    det var fruktansvärt! vi satt på bänken! jag hann väck men mamma fick typ bussen i knäet som tur va kunde vi hjälpa henne väck på akuten sa de att ibland ska man ha millimeterna på sin sida! tur bussen stannade när de n gjorde!….=)

  4. hassedotter
    Dec 23, 2009 @ 10:15:26

    Åh herregud! Jag hoppas allt är bra med er.
    Jag är som sagt väldigt glad för att jag inte satt där, jag hade tänkt sätta mig och vänta på bussen , men kom på en sak till jag skulle ha, så jag gick vidare i stället. Vi har nog haft många skyddsänglar runt omkring oss i Kristianstad igår, tror jag.
    Hälsa din mamma och jag hoppas hon blir bra snart. Jag tänker på er.

Kommentera

