Bussolycka

Jag känner att jag bara måste skriva om olyckan som hände på Resecentrum idag. Ni kan läsa om den här.

Det var en otrolig tur att ingen skadades allvarligt i olyckan, men en del tycker tydligen att det är kul ändå, som den här idioten! Alltså, vissa människor är helt enkelt hjärndöda verkar det som. Jag stod och väntade på min buss cirka 45 minuter efter olyckan och hörde vissa snacka och bland kommentarerna som jag hörde så fanns det vissa som tyckte att det var ”så coolt”. Mmm, om man tycker att det är coolt med att få en buss i knäet så…

Jag är väldigt glad för att jag inte var där när det hände, för jag brukar sitta på just den bänken som blev mosad och vänta på bussen. Fan vet om jag hade kommit undan!

Men nej, kära vänner, det är definitivt ingenting ”coolt” med den här olyckan!

Sköt om er, vi hörs!