Riktigt stolt

Jag känner att jag måste få tala om för alla därute hur stolt jag är över mig själv. Det är ju inte varje dag man förändrar något som rör 22 000 personer.

Det jag menar är naturligtvis det jag skrev om ICA och deras benämning på oss med funktionshinder och följderna av det. Jag hade aldrig trott att jag skulle få sån respons som jag fick. Helt otroligt!

Jag vet att Pia också är inblandad i att mitt inlägg fick den uppmärksamheten det fick, så tack för det Pia!

Hur som helst så är jag väldigt stolt över att ha gjort skillnad, att min röst har hörts! Känns mycket bra, kan jag upplysa er om!

NU är min dag komplett!

Puss på er alla!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Dec 16, 2009 @ 21:27:41

    Jadu Gumman
    Klart att du ska känna dej stolt.Jag är stolt över dej och du ser folk läser ,men klart ska man skriva om Samhall så får det även vara blandad kompot både ris och ros, finns även bra med samhall.Jag undrar är du fortfarande mätt för det är jag *fniss*.
    kramiz

  2. hassedotter
    Dec 17, 2009 @ 11:22:24

    Tack!
    Ja, jag är faktiskt mätt än…
    Kram på dig!

Kommentera

