Mycket trevlig fredag

Igår var en mycket bra kväll! Jag var ju på julbord med jobbet på La Veni på Sommarlust i Kristianstad. Kvällen började mycket bra tycker jag, för det vankades nämligen en liten tävling och gissa vem som vann den. Japp, jag! Frågan som jag svarade på var vilka som hade vunnit första deltävlingen i Dansbandskampen och det var ju Date. Ingen annan sa nåt så jag vann och då kom Date in och jag fick en tröja av dom plus att jag fick en kram av dom allihop. Inte så dumt! Dom är väl bara smågrabbar, men dom är väldigt söta…

Här är jag med min fina tröja:julbord_020a

Sen var det lotteri och mitt nummer (nummer sex, hehe…) blev draget, så jag vann en chokladask. Man kan ju säga att jag hade lite tur igår…

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp en bild på mig, uppklädd och tjusig, om jag hittade nåt vettigt att ta på mig och eftersom jag faktiskt gjorde det så kommer bilden här:5030002a

Sen var det dans inne på Sommarlust och självklart var jag där och dansade. Det var Date som spelade, men jag blev lite förvånad över att det inte var mer folk där, för det var inte speciellt mycket faktiskt. Jag fick dansa en del i alla fall. Jag hade ju lovat Pia att dansa för henne också eftersom hon stod i garderoben hela kvällen.

Sammanfattningsvis så kan jag säga att jag hade en mycket trevlig kväll, med god mat, gott sällskap, lite tur och en del dans. Sämre kan man ju ha det…

Vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Nov 29, 2009 @ 22:01:39

    Hej gumman
    Ja det var en trevlig kväll det tycker jag med.Och vilken tur du hade fick krama date inte illa o vilken tröja sen mmm. Ja inte förglömma chokladen jami.Vissa har ju tur helt enkelt.Dansade du för mej med ja du e för gullig jag fick iaf prata med trevliga människor. många varma kramizar ps hälsa knudan

  2. hassedotter
    Nov 30, 2009 @ 16:51:02

    Ja, nån gång ska man ju ha tur och denna gången var det min tur!
    Puss och kram!

  3. Shopalicious
    Dec 01, 2009 @ 18:53:40

    Tack! Jag är sjukt chockad och helt överraskad. Så GLAD! Och tack igen, verkligen TACK 😀

  4. hassedotter
    Dec 01, 2009 @ 20:06:02

    Det är en kommentar om det här som Shopalicious har svarat på.

Kommentera

