Hoppsan

Aj då, jag hade ju fått in en bra rytm på skrivandet, men så snubblade jg visst till lite. Nåja, jag är här igen, ni ska inte tro att ni blir av med mig så lätt…

Redan torsdag och snart slut på veckan igen. Jag fattar banne mig inte var tiden tar vägen! Imorgon ska jag bara jobba halva dagen för jag ska på julbord med jobbet på kvällen och jag måste ju hinna hem och göra mig fin inför det. DET kan ju ta lite tid… Jag måste in och rota i garderoben ikväll och se om jag kan hitta nåt snyggt som jag dessutom kommer i och som förhoppningsvis ser bra ut på mig också. Inga lätta uppgifter jag har att tas med minsann! OM jag lyckas KANSKE det blir nån bild på utstyrseln… Jag kan ju för en gångs skull komma ihåg att ta med mig kameran till julfesten och kanske till och med komma ihåg att använda den också. Huva, vilka krav jag har på mig själv idag!

Det verkar inte som om jag kommer att skriva nåt vettigt idag så jag tror jag tackar för mig nu.

Puss och kram på er!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Nov 26, 2009 @ 22:43:02

    Hej gumman
    klart att du hittar nåt i garderoben men ack ja då det blir det tomtemor igen det har ju börjat bli en tradition för mej jag hoppas att vi kommer att få skitkul vi syns imorn kväll kramiz ps hälsa knudan

  2. hassedotter
    Nov 27, 2009 @ 08:23:03

    Jodå, nåt ska jag väl kunna hitta…
    Jag är säker på att vi kommer att få en skitkul kväll, vi brukar ju ha kul när vi är ute. Kram!

Kommentera

