Jaha, då var det tisdag

Dagarna bara far förbi.

Idag började Git jobba igen efter sin semester. Hon har varit i Thailand i två veckor och haft det varmt och skönt. Det har allt varit lite tomt på hennes plats, så det var skönt att ha henne tillbaka. Dagen har gått väldigt fort idag kan jag ju säga. Först hade ju Git en massa att berätta om sin resa och sen fick Pia problem med sin dator, så hon kallade in första hjälpen (dvs. jag) till att lösa det. Där gick det ju en bra stund…

Sen var bussen hem sen för andra dagen i rad, så då blev jag lite lätt irriterad. Bussen ska gå 15.30, men den kom inte förrän 15.39 och gick först 15.42 och då var den knökfull! Nästa buss går 15.45 så jag väntade tills den kom direkt efter den förra och troligen var jag hemma cirka två minuter senare än om jag hade tagit den första bussen…

Nu i kväll har jag tagit svininfluensavaccinet och än så länge mår jag alldeles utmärkt.

Nu ska jag och gubben äta middag!

Ha det bra, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. git
    Nov 24, 2009 @ 19:53:19

    det var mycket roligt att träffa dig i dag kram på dig

  2. hassedotter
    Nov 24, 2009 @ 20:01:11

    Tackar! Jag har saknat dig, vännen. Kram på dig med!

  3. litbo
    Nov 24, 2009 @ 22:20:22

    Hej gumman
    Tur att du finns det är jättebra med akut doktorn *ler* du e bara för bra kramiz

  4. hassedotter
    Nov 25, 2009 @ 10:31:37

    Tyst nu annars rodnar jag…
    Puss på dig!

Kommentera

