Måndag

Jaha, då var det måndag igen. Regnig och gråtrist måndag, behöver jag säga mer?

Nåja, jag har ju överlevt mestadelen av den här dagen vid det här laget i alla fall…

Jag har faktiskt inget vettigt att skriva idag, så det får nog vara bra så.

Puss på er allihopa!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Nov 23, 2009 @ 20:13:13

    Hej gumman
    Ja usch vilket väder o så är det snart 1:advent på söndag ojojoj känner inte för pynt får se vad jag gör och du har alltid nåt vettigt att skriva om
    kramizar litbo

  2. hassedotter
    Nov 23, 2009 @ 21:09:28

    Vettigt och vettigt, skriver gör jag i alla fall…
    Puss på dig, gumman!

Kommentera

