Trevlig kväll

Jag hade en mycket trevlig kväll igår. Först god mat och trevligt sällskap hemma hos min bror och sen dans med Pia. Det är en helt okej kväll enligt mig!

Jag träffade min morbror och hans fru på kalaset och dom har jag inte träffat på flera år, så det var ju väldigt trevligt att träffa dom igen. Jag har nog inte sett dom sen 2005 eller nåt sånt, så det var ju onekligen ett tag sen.

Min bror är väldigt förtjust i whiskey och har därför en ganska diger samling whiskeyflaskor hemma. Han är också sån som gärna vill dela med sig av det som han gillar och till slut stod det säkert 10 olika whiskeyflaskor på bordet. Jag tycker det är ganska gott med whiskey, men jag blir full av ingenting i princip, så jag provade bara två sorter. Det räckte för att jag skulle känna av det… Nåja, jag hade i alla fall mycket trevligt.

Sen gick jag hem till Pia och vi drog iväg till Valje för att dansa. Vi trodde ju att det skulle vara Drifters som skulle spela, men dom var sjuka så ett annat band spelade istället. Jag kommer inte ihåg vad dom hette, men dom var verkligen riktigt bra! Jag dansade en hel del faktiskt.

Jag tycker att det är roligt att komma hemifrån lite då och då, men på nåt sätt så är hemma alltid bäst i alla fall. Igår åkte jag hemifrån vid halv två på eftermiddagen och jag var inte hemma förrän kvart i två på natten, så gissa om det var gött att krypa ner i sängen då…

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Realisten
    Nov 22, 2009 @ 22:47:56

    Låter som du hade en riktigt härlig kväll. Kul!

  2. hassedotter
    Nov 23, 2009 @ 16:46:24

    Ja, det hade jag helt klart!

Kommentera

