Jaha, jag får väl skriva nåt…

Efter vissa påstötningar om att jag skriver för sällan så får jag ju ta tag i den saken och klottra ner ett par rader i alla fall.

Idag fyller min brorson 15 år så jag ska på kalas där i eftermiddag. Gubben är lite krasslig, så han får stanna hemma. Det brukar alltid vara trevligt att komma hem till min bror och hans tjej, så jag spenderar gärna eftermiddagen där. Jag träffar inte min bror och hans familj så hemskt ofta fast jag egentligen tycker väldigt bra om dem allihopa. Vet inte varför faktiskt… Det har väl en förmåga att bli så när man blir vuxen och skaffar sig egna liv på olika håll.

Sen ska jag till Pia (som bor nästan granne med min bror) och vi ska till Valje och dansa i kväll. Det är visst Drifters som spelar och dom brukar vara bra.

Nu ska jag dyka in i garderoben för att hitta nåt vettigt att ta på mig i eftermiddag/kväll.

Ha det bra, vi hörs!

Kommentera

