Tråkig?

Jag har märkt att antalet besökare på min blogg går nedåt. Lite trist, tycker jag. Så därför frågar jag er: varför? Har min blogg blivit tråkig eller är det för att jag inte skriver varje dag? Vore tacksam för svar…

Ikväll ska jag på representantmöte för IF Metall. Det är väl inte det roligaste man kan göra, men å andra sidan är det inte så himla kul att sitta hemma och glo på TV heller. Jag blir i alla fall bjuden på middag och får träffa en del trevliga människor, så det är väl inte fy skam…

På tisdag är det dags för mig att ta influensavaccinet och på onsdag ska gubben få sin spruta. Förhoppningsvis slipper vi biverkningar, man har ju hört en hel del skräckhistorier om det…

Jag ska försöka bättra mig när det gäller att skriva lite oftare, men jag har inte haft ork riktigt just nu och för den delen inget att skriva om heller.

Ha det bra, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Nov 19, 2009 @ 18:02:02

    Jag tycker att bloggen är som vanligt, fast lite slö på att skriva har du varit sista tiden. Men jag går iaf in här nästan varje dag och kollar om du skrivit nåt nytt. Men det är ju inte så lätt alla gånger att veta vad man ska skriva om ifall det inte händer något speciellt.

    Hoppas ni slipper biverkningar från vaccineringen. Vi får inte ta sprutan förrän om 2 veckor, så vi får väl se då hur det blir.

  2. hassedotter
    Nov 19, 2009 @ 21:10:22

    Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har väl fått skrivkramp eller nåt… Men, va fan, man kan ju inte vara bäst jämt heller…
    Kram

  3. litbo
    Nov 19, 2009 @ 23:11:18

    Hej gumman klart där är inget fel på din sida men du är slö på att uppdatera jag försöker att ta en titt varje dag fast ibland 2 dar imellan hoppas att du får det trevligt på mötet jag e ju i stockholm igen kramiz

  4. hassedotter
    Nov 20, 2009 @ 11:56:39

    Jag vet att jag har varit lite slö med att skriva, ska försöka bättra mig.
    Mötet var okej, blev ingen pyttipanna dock!
    Kram!

Kommentera

