Veckorna rusar iväg

Jaha, så var det alltså fredag igen. Veckorna bara försvinner känns det som och inte har jag skrivit nåt sen i måndags heller. Känns lite slött, faktiskt…

Jag kan ju passa på att tala om för er att jag för en gångs skull har haft lite tur och faktiskt vunnit nåt! Det är inte ofta jag vinner nåt så man blir ju lite extra glad när det händer. Häromdagen så fick jag ett mail där det stod att jag hade vunnit en tävling på Triumph`s hemsida och därmed vunnit en behå och ett par trosor. Jag blev lite konfunderad för jag hade faktiskt glömt bort att jag hade varit med i nån tävling där. Igår fick jag min behå och mina trosor och tydligen så har jag full koll på min storlek i alla fall, för både behån och trosorna satt som en smäck! Både snyggt och bekvämt dessutom, inte illa!

Inga planer inför helgen förutom på söndag  för då ska jag till läkare i Kristianstad. Jag blev lite ställd när dom ringde och sa att dom hade tid till mig på söndag till ortopeden, inte visste jag att dom jobbade på helgerna! Men det är ju bra att dom gör det, förmodligen vill dom minska ner på köerna, vilket ju behövs.

Nästa vecka är det troligen dags för mig att ta svininfluensavaccinet och ja, jag ska ta det. Veckan därpå är det gubbens tur.

Det var allt för den här gången!

Vi hörs!

Kommentera

