Oacceptabelt

Det finns vissa saker som jag anser är helt oacceptabla. En av dom är när någon behandlar mig som om jag vore dum i huvudet, en annan är när folk inte lyssnar på vad jag säger, en tredje är när folk tror att de är mer värda än någon annan och till sist så hatar jag när någon är orättvis!

Jag blev utsatt för alla de här sakerna på en gång i går. Dessutom var det en ”chef” som gjorde det. Jag kan bara säga så här: Jag har ALDRIG känt mig så kränkt som jag gör nu!

Jag har inte ens pallat att ta mig till jobbet idag och det är jag riktigt jävla sur för! Jag menar att det är för jävligt att någon kan få mig att känna mig så som jag gör nu, jag är helt knäckt! Min gräns är nådd och dessutom passerad!

Vi hörs!

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. git
    Nov 04, 2009 @ 15:50:39

    hej vännen hoppas att du kommer i morron .wicke sa att om det var så kunde du ringa till han om du ville prata ,han var inte glad på henne .

  2. git
    Nov 04, 2009 @ 15:51:48

    du måååste komma saknar dig vi hae möblerat om igen

  3. hassedotter
    Nov 04, 2009 @ 16:51:58

    Jag kommer nog inte på resten av veckan. Hälsa Wicke att jag gillar honom och att vi kan ta ett snack på måndag, nu orkar jag inte. Han vet ju att jag inte tar åt mig i onödan, han känner mig rätt så väl vid det här laget. Kram på dig!

  4. litbo
    Nov 04, 2009 @ 17:50:25

    Hej gumman jag försökte ringa dej imorse men det var bara din tele som gick in ja lämnade ett med och jag börjar fundera högt på vad är det som händer med pl o andra inne på samhall är det nån sorts vendeta eller vad synd att jag inte var där inne de e rätt roligt händer en massa när jag är borta jag inte förstår vi får ta ett snack när jag kommer tebax kramiz

  5. hassedotter
    Nov 04, 2009 @ 17:57:10

    Jag fick ditt meddelande men jag har inte riktigt orkat prata med nån idag. Vi tar ett snack när du är tillbaka. Här genom min blogg så har du i alla fall fått veta det mesta som har hänt, resten kan vi ju ta sen. Kram på dig!

  6. litbo
    Nov 04, 2009 @ 20:47:26

    Hej igen det gör vi puss kram I love you

  7. hassedotter
    Nov 04, 2009 @ 21:21:29

    Puss och kram till dig med! Love you too!

  8. Realisten
    Nov 04, 2009 @ 21:39:19

    Stå på dig!

  9. hassedotter
    Nov 05, 2009 @ 17:47:22

    Det lovar jag att jag kommer att göra. Jag är inte så lätt att få tyst på!

Kommentera

