Halloweenparty/50-årsfest

Igår var jag på fest, en kombinerad halloweenfest och 50-årsfest. Som jag nämnt tidigare så fyllde en av mina bästa vänner 50 år i veckan och igår var det dags att fira henne. Hela festen var en överraskning och jag hade vissa problem med att inte försäga mig om det i torsdags när vi pratade med varandra och Pia undrade om vi skulle ut och dansa i helgen. Hon visste bara att hennes familj skulle fira henne, men hon visste inte när eller hur. Jag fick inbjudan av hennes dotter för två veckor sen och fick då veta att det skulle vara maskerad och ni kan ju gissa att jag har haft problem med att bestämma vad jag skulle klä ut mig till. Jag ville inte klä ut mig till häxa för det är så förutsägbart. Så här blev det till slut i alla fall:

S5030061a

Snyggt, eller hur? Jag var i alla fall ensam om att ha papiljotter och nattlinne på mig… Min gubbe var förutsägbar och gick utklädd till målare, vilket han ju faktiskt är…

Det var en väldigt trevlig kväll med god mat och gott sällskap, så tack för en trevlig kväll!

I morgon ska vi fira henne på jobbet också, sen får det väl vara slutfirat för den här gången.

Ha det bra, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Nov 01, 2009 @ 20:47:24

    Tack gumman det var jätte kul och jag blev väldigt glad och du blev jättesnygg jag diggar dej vi syns en runda imorn på jobbet än en gång tack hälsa din lilla knuda med kramiz

  2. hassedotter
    Nov 01, 2009 @ 21:48:27

    Tack! Jag diggar dig med. Du var himla snygg du med, med din muskorta klänning! Kram på dig!

  3. catta
    Nov 03, 2009 @ 20:55:20

    Gud så snygg du är HA,HA

  4. hassedotter
    Nov 03, 2009 @ 20:57:27

    Visst är jag!

Kommentera

